Leren hoe jij klanten haalt uit online advertenties met Meta Ads?
Jij wilt graag leren hoe je meer klanten en omzet halen uit advertenties op META en/of Google, zodat je verder groeit met je bedrijf.
Jij bent een expert die haar kennis (online) verkoopt.
Herken jij jezelf hierin:
- Je bent geen startende ondernemer meer, jij bent al meer ervaren en hebt het fundament van je bedrijf staan.
- Je bent op zoek naar een manier om je bedrijf te laten groeien in leads, omzet, winst en vrijheid. Een manier om automatische leads te generen, zodat je meer tijd in je bedrijf over hebt voor andere taken. En zodat je meer processen kunt automatiseren.
- Je weet dat adverteren op META en/of Google een goede manier daarvoor is. Maar je hebt geen tijd/energie om dit zelf uit te zoeken.
- Je hebt misschien al eens een poging gedaan en je raakte alleen maar gefrustreerd en misschien wel lichtelijk agressief van de verwarrende en ingewikkelde interface van het advertentieplatform.
- Je bent misschien ook al veel geld kwijt geweest aan advertenties die niets of nauwelijks iets opleveren. Je snapt niet wat je nog moet doen om dit te verbeteren.
- Jij wilt nu gaan groeien met je bedrijf door middel van ijzersterke advertentiecampagnes die zorgen voor meer klanten en omzet.
Wat leer je in deze Meta Ads cursus?
Na het volgen van deze online cursus weet jij precies hoe jij je ideale klant moet bereiken met je advertenties, welk budget je daarvoor nodig hebt, hoe je een succesvolle advertentiecampagne start en deze ook optimaliseert. Deze cursus is gemaakt aan de hand van mijn eigen ervaring als advertentie specialist met 8+ jaar ervaring en casussen van ruim 110 ondernemers die ik heb geholpen om hun advertenties succesvol te maken.
Welke onderwerpen zitten in deze cursus?
De cursus DIY Meta Ads Bootcamp omvat de volgende onderwerpen:
- Het maken van verschillende doelgroepen aan de hand van je ideale klant
- Leer hoe je aangepaste conversies maakt, zodat jij je eigen resultaten gaat meten
- Het opzetten van een succesvolle advertentiecampagne aan de hand van een bewezen strategie
- Weten hoe jij de data en resultaten van je advertenties moet lezen en interpreteren
- Leer hoe jij je advertenties moet optimaliseren, zodat jij streeft naar het beste resultaat
Over de instructeur

Michelle Versluis
Mijn weg naar advertentie specialist begon in 2016. Toen ik na een reis van 2 jaar door Australië terugkwam in Nederland, ging ik aan de slag bij mijn eerste online marketingbaan waar ik voor het eerst in aanraking kwam met online advertenties. In de 4 jaren daarna heb ik bij diverse werkgevers gewerkt als online marketeer en mij steeds meer specialiseerde in online advertenties. In juni 2021 ben ik begonnen met ondernemen, naast mijn baan bij een online marketingbureau. Steeds meer vrouwen wisten mij te vinden voor hulp bij hun advertenties op Facebook en Instagram. Ik kreeg op een gegeven moment zoveel werk en aanvragen, dat ik in juni 2022 heb besloten om volledig voor mijzelf te gaan werken. Tot op de dag van vandaag help ik maandelijks nog steeds tientallen vrouwen die willen leren adverteren, maar geen idee hebben hoe ze dit moeten doen.
Inhoud
Advertentiestrategie maken | |||
Met welk aanbod ga je adverteren? | 00:00:00 | ||
Lange termijn strategie | 00:00:00 | ||
Bepaal je doelstellingen | 00:00:00 | ||
Met welk budget moet je adverteren? | 00:00:00 | ||
Je ideale klant bepalen | 00:00:00 | ||
Werkboek je ideale klant maken | 00:00:00 | ||
Werkboek advertentiestrategie | 00:00:00 | ||
Advertentiecampagne maken | |||
De juiste manier van adverteren | 00:00:00 | ||
Aanmaken van doelgroepen | 00:00:00 | ||
Aangepaste conversie maken | 00:00:00 | ||
Campagnedoelstelling kiezen | 00:00:00 | ||
Advertentiesets (targeting) maken | 00:00:00 | ||
Advertenties maken | 00:00:00 | ||
Advertentiecampagne beheren en optimaliseren | |||
Het uitlezen van data | 00:00:00 | ||
Hoe moet je optimaliseren? | 00:00:00 |
Reviews
Er zijn nog geen reviews achter gelaten voor deze cursus.